Penjament fotos EL RAÏM – DE LA TERRA A LA COPA

Penja o suprimeix les teves fotos relacionades amb el tema de l’exposició.

• Presenteu un màxim de 2 fotos on l’objectiu és donar prioritat a tot el necessari per la elaboració del vi o el cava i no a l’arquitectura del propi celler.
  • Podeu fotografiar el raïm, els ceps a la terra, la recollida del raïm, l’elaboració del vi o el cava, el repòs al celler, l’embotellat i finalment el producte acabat fins arribar el producte a la copa.
  • Cada foto haurà de tenir una mida entre 3000 i 6000 píxels en el seu costat més llarg.
  • Podeu suprimir una foto fent clic a la paperera vermella al cantó superior dret (només visible si passeu el cursor per sobre de la foto).

Cal ser soci del Fotoclub i haver iniciat sessió al menú SOCIS per penjar fotos per l’exposició, fent clic a la fletxa a sota:

Per accedir a la galeria cal ser soci del Fotoclub i haver iniciat sessió al menú SOCIS i després tornar aquí.