Resultats de l’enquesta de satisfacció amb el CONCURS SOCIAL 2023-24

El mes de maig de 2024 vam fer una enquesta de satisfacció per valorar les experiències d’aquesta temporada i fer noves propostes per continuar millorant. A continuació us presentem els resultats d’aquesta enquesta.

Valoració general

Temàtica dels concursos

Comunicació

Systema de votació

Presentació i comentaris dels resultats

Lliga Social

Suggeriments

A continuació es mostren les opinions sobre el tema de major interès que és la possibilitat de comptar amb un jurat extern que valori els nostres concursos, i que complementi l’opinió dels socis.

• Valoraria la creació de un jurat mixte, socis/extern.
  • En algun concurs podria haver-hi un jurat “professional”, que el seu vot tingui un valor del 50% sumat al vot popular.
  • Promoure un jurat extern, o bé mixt, per la seva dificultat de garantir la continuïtat.
  • Potser el tema de las votaciones es podria conjugar els vots dels socis amb el de un jurat que pugui anar variant.
  • Que hi hagués un jurat intern del Fotoclub per millorar les votacions populars.

Conclusió i propostes per la propera temporada

L’anàlisi dels resultats de l’enquesta indica que una clara majoria dels nostres socis expressen satisfacció, tant amb l’activitat del concurs social així com amb el format actual. Tenent en compte els suggeriments més repetits dels nostres socis introduirem algunes variacions per a la propera temporada:

• Comptarem amb la incorporació d’un segon expert tècnic a la sessió d’evaluació i comentaris, per aportar més criteris i punts de vista.
  • Durant la temporada 2024-25, almenys dos concursos seran puntuats per un jurat extern al Fotoclub i aquesta puntuació serà la que constarà a la lliga social d’aquel mes. Al final de la temporada valorarem entre tots l’abast d’aquesta iniciativa.

Els temes escollits per la temporada 2024-25 es poden consultar aquí.